2012. december 23., vasárnap

6. fejezet



   Eun Mi mellett nagyon hamar eltelt az az egy és fél óra.
Jól éreztem magam, és végre okosodtam is. Nem tudom, hogy fog sikerülni holnap a dolgozat, de reménykedem. Eun Mi megdicsért, szóval nem parázom.
  Csörög a telefonom. Kyung az.
- Úgy döntöttünk tízre megyünk oda B-bombhoz. Zicot hozod?
- Mi van? Dehogy viszem. Ne tudd meg, ... - megint bevillan a csók. Nem szabad elmondanom. Az nagyon ciki lenne mindkettőnknek. - Szóval nagyon szarul van.
- De te jössz, ugye?
- Aha. Amúgy hova a faszomba tüntetek Jaehyoval?
- Kiszaladtam a bárból, Jaehyo utánam jött, hogy tájékoztasson róla, hol vagytok, de akkor jöttek a rendőrök, és már nem tudtunk visszamenni hozzátok. De megúsztuk!
- Akkor jó. Ezt az egész kalandot csak Zico szívta meg. - Meg én...
- Ja. Na, akkor csá. Hozz piát!
- Ok. Hello.
Lerohanok anyuhoz a nappaliba.
- Anya, elmentem. Majd jövök.
- Hova mész?
- Csak Kyunghoz. Filmezünk.
- Kik lesznek még ott?
- Jaehyo.
- Ugye Zico nem megy?
- Nem. Beteg.
- Jól van. Menj, de ne gyere haza későn.
- Ok, szia.
Anya köztudottan utálja Jihot. Kyungot még úgy, ahogy bírja. Jaehyot meg nem igazán ismeri. Szerencsémre legyen mondva. Lehet, el se engedne, ha tudná milyen.
  Leugrok a sarki boltba, ahol kiadják a piát nekem. Veszek pár dobozos sört és sojut.
A zsebembe csúsztatok még egy rágót, a piát gyorsan kifizetem és eltűzök onnan, amilyen gyorsan csak a lábam bírja.
B-bomb házáig meg se állok. Már kint iszonyat sok kocsi parkol, a kertben rengeteg kigyúrt csávó, egy pár csajszi. Jaehyo letámad, kivesz a kezemből egy sojut, fogával levájja róla a kupakot és meghúzza az üveget.
- Jó, hogy megjöttél. Hallod, látnod kell Kyungot! Egyszerre három csaj is falja. Alig öt perc alatt már köré csavarodott kettő ribi. A harmadik valamivel később akadt rá.
- Aha, az király. B-bomb hol van? Be kéne hűteni a piákat.
- Most, hogy mondod, ez pisa meleg. Na, mindegy. – és megint ráhúz.
Felmegyek a lépcsőn, és bemegyek a lakásba. Egy csapat, velem egyidős tinin kell magamat átverekednem, mire sikerül eljutnom a nappaliba. Kyung a kanapén hever, és háreme veszi körbe. Egy darabig őket bámulom, de B-bomb megzavar.
- Áh, látom te is megjöttél. Hoztál piát is? Helyes. Ezeket elviszem behűteni. Érezd otthon magad. A pia a konyhában illetve a hátsó kertben van behűtve egy gecinagy hordóba. Megtalálod. Ja, és csak annyi a szabály, hogy a szüleim hálójában nem szeretnék egy gecifoltot se látni. Megértetted?
- Nem vagyok az a fajta.
- Akkor jó. - fenyegetőző arca átvált mosolygósba. Gyors hangulatváltás, mit ne mondjak. – Menj, és keress valakit.
  Ahogy ajánlotta is B-bomb, nekiállok keresni valakit… vagyis Jaehyot. Kyung elfoglalt, ezek a kigyúrt állatok nem szimpatikusak, mert mindegyik belebámul a pofámba, a csajok meg inkább azokra nyomulnak. Így hát maradt Jaehyo, a legjobb haverom.
- Ne haragudj! – hallom a hátam mögül. – Hallod, te törpe? – állít meg egy szőke hajú gyerek, aki épp akkor verekedte ki magát a tömegből.
- Mi van? És örülnék neki, ha nem neveznél törpének.
- Jó, bocs. Csak nem tudom, mi a neved, és elég alacsony is vagy.
- Lee Taeil. – nyújtok kezet.
- Pyo Ji Hoon. Haveroknak inkább P.O. Csak annyit akartam mondani, hogy jobb lesz, ha Kyungról leszeded Hwamint, mert ő az enyém.
- És ezt miért nekem mondod? – összeráncolom a homlokom.
- Tudod, elég fura lenne, ha én mennék oda, mert Hwamin nem a csajom, csak érted… Na, mindegy. Viszont Kyung a te haverod.
- Aha. Hát, megpróbálhatok tenni valamit érted, de most mennem kell. Nem láttad esetleg Jaehyot?
- Nem tudom ki az.
- Barna, szembe lógó haj. Magas.
- Nem, nem láttam. 
- Oks. Akkor tűzök megkeresni. Aztán tényleg leszedem azt  a csajt róla.
- Az jó lesz. Kösz haver. – ad egy pacsit és megveregeti a vállamat, majd otthagy.
- Jaehyo! – üvöltöm a hátsó kertben. Tömve van a medence, hiába van Október. És Jaehyo is benne van.
- Hallod baszki, gyere már be! Ez fűtve van. – ordítja vissza nekem.
- Hülye vagy? Dehogy megyek. Inkább gyere ki te, és segíts.
- Miben kéne?
- Kyungról le kell szednünk egy csajt. P.O-t vágod? –bólint. - Alakulófélben van neki az egyik csajjal, aki jelenleg Kyung tökeit masszírozza.
- Jól van, jövök. Csak húzz ki. – kinyújtja felém karját. Megragadom, de ahelyett, hogy Jaehyo kijött volna, én kötöttem ki mellette. Köhécselve vergődök ki a medence szélére, majd mérgelődve kimászom.
- Ezt mi a jó büdös faszomnak kellett? – torkollom le a haveromat, ki majd megfullad a röhögéstől. Hát most bár fulladna meg!
- Tök jó poén volt. Látnád most magadat, te is besírnál. – kitörli szeméből a könnycseppeket, és ő is kimászik.
- Amúgy te hogy kerültél a medencébe?
- Láttam egy jó sunát, beugrottam hozzá, de rájöttem közben, hogy van csávója, de nem tudtam kimászni. Azt hiszem, be vagyok kicsit baszva.
- Jól hiszed. Adj törcsit.
- Kérj B-bombtól.
- De ő bent van. Nem mehetek be a házba vizesen.
- Tessék, láttam mi történt. Gondoltam szükségetek van ezekre.
Jaehyoval egyszerre fordulunk a hang irányába. Valószínűleg fogalma sincs, ki hozott nekünk törölközőt. Viszont én tudom, és ez épp elég baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése